4 Nisan 2016 Pazartesi

THE BALM MEET MATTE HUGHES CHARMING

the balm meet matte hughes charming


Zar zor bulduğum dolana dolana bir hal olduğum The Balm Charmingi gururla yazıyorum şu an (: Çoğu Gratiste yok heleki indirim zamanında bulmak imkansız gibi. Ama ben indirim zamanında almıştım baya şanslıydım yani (:


Kısaca yapısından bahsedip hemen dudakta nasıl göründüğünü göstermek istiyorum. Meet matte hughes serisi likit mat rujlardan. Sürümü çok kolay hemen kuruyor ve matlaşıyor. Gün boyu çıkmıyor bence en güzel yönü de bu. Pastel'in likit mat rujlarına çok benziyor. Ona da şuradan tekrar bakabilirsiniz. 
Yapısı Pastelden biraz daha yumuşak Pastel gibi dudakları tamamen kurutmuyor.

the balm meet matte hughes charming

the balm meet matte hughes charming


the balm meet matte hughes charming
the balm meet matte hughes charming

Güneş ışığında da böyle görünüyor. Durdukça biraz renginin koyulaştığını söyleyebilirim. 

İndirimli Fiyatı:20 lira

Merak ettiğiniz başka bir ürün varsa yazabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın (:








1 yorum: