14 Ekim 2015 Çarşamba

Pastel Day Long Lipcolor 15 ve 20 numara

Merhaba arkadaşlar, bugün Pastel Day Long rujlarından bahsedeceğim. Ben bu likit rujların yapısına bayılıyorum. Sürdükten yaklaşık 30 saniye sonra matlaşıyor. Sürüyorsunuz ve unutuyorsun. Ruj tazelemeyi sevmeyen biri olarak bunlar bana büyük kolaylık sağlıyor. Kesinlikle hiçbir yere bulaşmıyor ve uzun süre çıkmıyor o yüzden sürerken biraz dikkatli olmalısınız. Taşırdığınızda siz silerken o çoktan matlaşmış oluyor ve düzeltemiyorsunuz. Ben fırçanın ucuna bir miktar alıp önce dudağımı çerçeveliyorum ardından ruju tamamen sürüyorum. Ben de iki rengi var 15 ve 20 numaraları.





15 numara
15 numara sürüldüğü zaman kahverengi ama aradan biraz zaman geçince renginin koyulaştığını fark ediyorum. Kurtarıcı bir renk olduğunu söylemeliyim. Ben özellikle bronz makyajlara yakıştırıyorum.


20 numarası
20 numarası tam gülkurusu renginde. Bu renk ojelerde ve rujlarda yaz boyunca modaydı. Kışın kullanılamaz diye bir kaide yok tabiki hatta berelerin altında çok da hoş görünebilir.
Unutmadan rujları watsons ve gratislerde 18.90 a bulabilirsiniz. Görüşmek üzere (:

1 yorum:

  1. Vaktim yok diyorsanız ve sabah sürüp akşama kadar tazelemeden kalıcı makyaj arıyorsanız Day Long formülü tam size göre.

    Pastel Day-long Lipcolor ile gün boyu dilediğiniz gibi bir şeyler yiyin, için. Uzun süre kalıcı özelliği olan rujunuzun iz bırakmadığını ve renklerini canlılığını hiç kaybetmediğini göreceksiniz.

    www.hafifeal.com/e/pastel-day-long-lipcolor

    YanıtlaSil