4 Kasım 2015 Çarşamba

NIVEA DUŞTA VÜCUT KREMİ



Merhabalaaar. Havaların soğumasıyla, kremlerin artık sık sık kullanılmaya başlanmasıyla ben de hemen bunu anlatmak istedim, ki keşfetmeyen varsa keşfetsin, duymayan varsa duysun. Bu ürünü çok seviyorum ben arkadaşlar. Duştan sonra krem sürmek yerine duşta bunu kullanıyorum. Nemi daha fazla hapsediyor ve ciltte yumuşacık bir his bırakıyor. Kullanımı şu şekilde; ıslak vücudunuza uyguluyorsunuz bir kaç dakika bekleyip kremi uyguladığınız yerlere su tutuyorsunuz ve duştan çıkıyorsunuz. Uzun süre pamuk gibi geziyorsunuz. Özellikle ballısına bayılmıştım. Fotoğrafta yok malesef bitti. Enfes bir kokusu var. Deli gibi kollarınızı koklayacaksınız duştan sonra. Her cilt tipi için ayrı seçenekleri var. Ben bi bakın derim (:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder