26 Kasım 2015 Perşembe

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL GEL





Yeniden merhaba. Gözaltı kuruluğu çekenlere, gözaltı sorunları olanlara benden selam. Ben de çokça yaşıyorum bunu. Concealer kullandığımda bile gözaltlarım kuru olduğu için dağılır ve çizgilere dolardı. Bu ürünü kapatıcı uygulamadan önce mercimek tanesi kadar pıt pıt hareketlerle gözaltlarıma uyguluyorum. Gerçek anlamda nemlendiriyor ve kapatıcıyı daha iyi gösteriyor. Yatmadan evvel de uygularsanız nem oranını arttırmış olursunuz. Gözaltları çok hassas olduğu için her bulduğunuz ürünü kesinlikle kullanmayın. Yves Rocher çok iyi marka gözüm kapalı her ürününü önerebilirim. Tüm ürünleri doğal katkı maddesi yok. Fiyatları piyasaya oranla pahalı ama hakkını veriyorlar. İndirimlerini takip ederseniz daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam ben indirimden 30 liraya almıştım. 

Şimdilik hoşçakalın (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder