14 Ekim 2015 Çarşamba

Europa Universalis 4

       Ben olsaydım bu padişahın yerinde olsam durmaz bütün Avrupa'yı alırdım. Ben olsam Balkanlardaki toprakları bırakmazdım. Ben olsam Bizans'ı yıktırmazdım.. Diyorsanız işte size tarihi tekrar yazmanıza olanak sağlayan efsane oyun. 
       Ticaret, savaş, diplomatik ilişkiler, ittifaklar, hazine, gelirler, giderler bir çok şey. Osmanlı'yı alıp Avrupa'yı mı dize getirmek istiyorsunuz hiç durmayın. Roma İmparatorluğunu tekrar kurmak mı istiyorsunuz ya da İskandinavya'da tek bir ülke mi olmak istiyorsunuz ? 
        Oyunu defalarca bitirmiş birisi olarak diyebilirim ki 1444( Varna Savaşından) başlayıp 1820'e  kadar soluksuz bir maceraya tanıklık edeceksiniz. Oyun yaklaşık 1 haftaya yakın sürüyor. Harita üzerinde oynanıyor. Görüntü olarak fazla bir şey yok fakat bir harita oyununa göre çok iyi. Müzikler mükemmel ötesi hatta bir çoğu bende soundtrack olarak var. Oynanış mükemmel ötesi. Hele multiplayer olarak yakınlarınızla oynamamın keyfi apayrı.

 *En son attığım fotoğraf ise benim ve kuzenimin "kolay modda" harikalar yarattığı bir çalışma.(Fransa-İspanya)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder