21 Şubat 2016 Pazar

KEÇE İLE BROŞ NASIL YAPILIR

KEÇE İLE BROŞ


Merhaba arkadaşlar keçe ile broş nasıl yapılır ona bakalım bugün. Kot ceketleri süslemek için çok güzel ve çok kolay bir yöntem. Bazı ceketler yama ve broşlarıyla beraber satılıyor.Oradan da ilham alarak kendimiz broş tasarlayabiliriz.
Gerekli malzemeler:Keçe,makas,iğne,iplik ve çengelli iğne.

Öncellikle yapmak istediğiniz şekli keçeye çizin. Bazı şekilleri keçeye çizmesi zor olduğundan ben bir kağıda çizip oradan şablon olarak çıkardım ve keçenin üzerine koyup üzerinden çizdim ve kestim.






Sonrasında kestiğiniz şekli süsleyin. Ben bulut yaptım ve üzerine göz ve gülücük çizdim. Kenarlarından da mavi bir iplikle diktim. Dikmek zorunda değilsiniz tabiki amaç biraz renkli gözükmesi.Kestiğim filin etrafından siyah iplikle geçtim. Kaktüsümün belli kısımlarına dikeni andırması için çizikler attım.


En sevdiğim şekil olan kediyi yapmak için kağıda bir kedi kafası çizmeye çalıştım. Çıkardığım şablonu siyah keçenin üzerine koyup tükenmez kalemle etrafından geçtim. Keçeyi kestim ve beyaz keçeden yuvarlaklar yapıp kedinin üzerine göz olacak şekilde diktim. Burun kulak ve bıyıkları da aynı şekilde keçelerden kesip kedimin üzerine diktim.


Benim için bunları çizmek dikip kesmekten daha zordu. Hiçbir şekilde çizim yeteneğim yok. Çizdikten ve şablonu çıkardıktan sonra keçeden kesmesi ve birbirine dikmesi gerçekten kolay. Son olarak da bir çengelli iğne ile ceketinize tutturabilirsiniz. Sizde renkli keçeler alarak işe başlayabilirsiniz. Gerisi hayal gücünüze kalmış (: 








4 yorum: