12 Mart 2016 Cumartesi

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL KREM

yves rocher hydra vegetal gel cream

Yves Rocher'nin ürünleri bir harika! Hangi ürününü aldıysam beni yanıltmadı. Hepsinden memnun kaldım ve bu kremde bayıldığım ürünlerden biri. Evde onlarca krem var ve tek bitirdiğim krem diyebilirim. Bu ürün kuru ve karmaya doğru olan ciltler için. Yağlı ciltliler alırsa gün içinde krem kendini dışarı atabilir.


Sabah uyandığımda yüzümü temizliyorum ardından bu nemlendiriciyi uyguluyorum. Kuru cildimi müthiş bir şekilde nemlendiriyor.

yves rocher hydra vegetal jel krem

Her cilt tipine göre nemlendirici var. Serinin diğer göz çevresi ürününü ve temizleyicisini de kullanıyorum. Bittikçe alacağım nadir ürünlerden.


Bu bitirdiğim krem. Daha önceki kutusu böyleydi. Şimdi yenilendi.

Fiyatı: 46.90 lira
İndirimli fiyatı:33 lira

İndirimleri takip edin (:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder