4 Mart 2016 Cuma

2000'Lİ YILLARIN BAŞLARIYDI..

RED ALERT 2

RED ALERT 2
    2000'lerin en iyi strateji oyunlarından. Rusya'dan tut Amerika'ya. Müttefikler ve Sovyetlerin kapışması. Ana makineyi kurardık. Kışlayı yerleştirir iki köpek çıkartır haritayı açardık. Para makinesi kurardık. Petrol rafineleri, Nükleerler hele ki görevler hem Sovyet görevleri hem Amerika'nın görevleri ikisi de birbirinden güzeldi. 
    Sonra bir gün gitmiş cd bakıyorum oyun satan yerde. Yuri's Revenge diye bir oyun. Kapağı falan aynı Red Alert 2 gibi gittim aldım. Geldim eve. Ek paketmiş meğersem. Tam doruklarındaydım zaten oyunun iyice bağımlısı olmuştum. Saatlerimi harcadım saatlerimi. Eğer oynamamış olanlar varsa kesinlikle bakmalı. Bundan iki sene öncesine kadar oynardım.
No Fear, Tanya's here..



ROLLER COASTER 2

ROLLER COASTER 2
     Roller Coaster 2, 2002 çıkışlı harika bir lunapark simülasyonu. Binlerce eğlence oyuncukları trenler, su kaydırakları, çarpışan arabalar, dönme dolaplar birçoğu. Bunların yanında misafirlerimiz için karnını doyuracak fast food yiyecekler. Hayalinizdeki parkı gerçekleştirmek için zamanında oynanabilecek efsanevi oyunlardan. Bunu yapan çok insan vardır eminim. Kendi trenimi yapardım. Ucunu açık bırakır treni son sürat raydan çıkıp boşlukta patlamasını seyrederdim. Parktaki insanları tutup suya atardım. Tam boğulmaya yakın hemen çıkartır normal yaşamına döndürürdüm. Eğer bu oyunu oynamayıp bunları yapmayan varsa oyundan zevk almamıştır :)
THE SİMS 

 
THE SİMS 
  Mükemmel The Sims serisinin birinci oyunu. 2000 yılında çıkmıştı bu oyunda. Tanışmam tam olarak  ne zaman oldu hatırlamıyorum. Simlerimizi oluştururduk. En büyük alanı olan yeri seçerdik. Hilemizi yazardık (!;!;!;!;!;) bilenler hatırlar. Sonra o sınırsız parayla kocaman bir ev. Sonra o evi doldurmaya çalışırdık. Ek paket manyaklığı hele ne kadar para vermişimdir zamanında kim bilir. Eee sonuçta ne kadar Ek paket o kadar zengin oyun içeriği demekti. Alır dururduk. Masum masum oynardık oyunlarımızı. Azrail gelirdi. Gitmesi için bütün konuşma baloncuklarına tıklardık. Masumiyetimizi hala kaybetmedik ama Azrail. The Sims 4 oynayanlar hala devam ediyor yeni simler yaratmaya :) Woohoo..

CHAMPİONSHİP MANAGER 2003-2004
CM 03-04


     Temur, De la Cuesta, Guzman, İrfan Kahveci, Anatoli Todorov, Okan Koç ve daha fazlası. CM 03-04'ün genç yetenekleri. 2D maç gösterimi. Çekişmeli maçlar, bir süre sonra efsaneler yazacağınız zamanlar. Önünüze kim gelirse duramazdı. Toplardık yıldızları kadromuza bir sezonda 3-4 kupa 2003'den 2030'a 2050'lere kadar giderdik. Hiç sıkılmadan. Hele Hamachi kurup arkadaşlarınla oynarsan tadından hiç yenmezdi. İlk transferleri sen yapmak için liste çıkarırdın kaptırmamak için. Efsane kadrolar vardı. Şunları yazarken bile duygulanıp gaza geldim ama yüklemeyeceğim. Belki birileri hala oynuyor olabilir. Cafercan attı goool.

Eğer oynadığınız, hatırladığınız eski oyunlarınız yine olsa yine oynarım diyeceğiniz oyunlar varsa yorumlarınızı bekleriz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder