21 Aralık 2015 Pazartesi

EN SEVDİĞİM 10 OJE


Merhabaa. Yeniden hoşgeldiniz. İnstagramdan takip ediyorsanız görmüşsünüzdür arasıra oje fotoğrafları atıyorum. Blogda da hepsini bir araya getirmek istedim. Elimde 66 tane oje var ve en sevdiklerimi sizin için fotoğrafladım. Üşenmedim hepsini sürdüm (: O zaman hemen başlayalım.



nyc 257 lavender cupcake

pastel 80

rimmel london 203 lose your lingerie

pastel 139

flormar M110

nyc 220 caramel toffee

rimmel londen 193 black cherries


pastel nude camel

essence 03 grey headed lovebird



pastel 104

                                           +1 bonus 
nyc 205 boundless berry

Çok kısa yapılardan bahsedeyim. Flormar diğer ojelere göre daha çabuk kuruyor. Sürdükten sonra tırnakta kurumasından değil şişesinde kendi kendine kurumasından bahsediyorum çünkü tam tersi tırnakta çabuk kurumuyor. Pastel in ojelerini daha çok seviyorum ama onun da bir eksi yönü tırnaktan çabuk çıkması. Sanırım yapısını en çok sevdiğim oje NYC çünkü tırnağa sürüldükten hemen sonra kuruyor. Rimmel London ın ojeleri de Nyc gibi hemen kuruyor ama tırnaktan çabuk çıkıyor. Essence 'ın ojeleri çok başarılı ama çok renk çeşidi yok. Bu renge vurulmuştum ama bulamayabilirsiniz bir dönem çıkmıştı daha ben de göremedim.

Kısa dedim ama uzun oldu sanırım yine. İçlerinden beğendikleriniz olduysa yorum atın lütfen görüşlerinizi merak ediyorum. Hoşçakalın (:



2 yorum: