13 Aralık 2015 Pazar

MAKYAJ TEMİZLEME ÖNERİLERİ



Nivea Göz Makyaj Temizleyici
The Body Shop Cream Cleanser
Merhaba kızlar. Kullandığım makyaj temizleme ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Şimdiye kadar çok fazla ürün denedim. Sevdiklerim de oldu nefret ettiklerim de. Şu an elimde olan ürünler Nivea Çiftbazlı Göz Makyaj Temizleyici ve The Body Shop Cream Cleanser. İkisinden de çok memnunum. 
Nivea Göz Makyaj Temizleyici makyajı anında çıkarıyor ve diğer çiftbazlı makyaj temizleyiciler gibi gözde buğulanma yapmıyor. The Body Shop temizleyici ise yüzü tahriş etmeden makyajı temizliyor ve en önemlisi cildi kurutmuyor.


Şimdi de bitirdiğim ürünlerden bahsedeyim. Bitirdiğim için fotoğraflarını çekemedim ve internetten aldım.
nivea bb clean
diadermine çift fazlı makyaj temizleyici


neutrogena makyaj temizleyici

Bu ürünleri de çok çok sevdim. Bittikçe aldım. Herbirinden en az 2 tane bitirmişimdir. Özellikle Nivea BB Clean ı şiddetle öneririm. Çünkü hem göz makyajını hem de cilt makyajını çıkarıyor. Tek ürünle tüm makyajı çıkarabiliyorsunuz. İndirimleri takip edin The Body Shop ın ürünü hariç hepsini Gratis ve Watsonsdan indirimlerden 10 liraya bulabilirsiniz.

Siz hangi ürünleri seviyorsunuz, kullandığınız ürünler neler? Sizin de tavsiyelerinizi merak ediyorum. Şimdilik hoşçakalın (:










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder