3 Aralık 2015 Perşembe

The Stanley Parable

   The Stanley Parable, bir Half-Life 2 modudur. Normal bir şirkette normal bir insan.. 427. odada çalışan bir karakteriz. Bir gün bir şeyler anormal gider ve şirkette kimsenin olmadığını, bilgisayarına herhangi bir komut gelmediğini fark eder. 




   Oyun konu olarak işsizlik. Birden fazla sonla bitebiliyor. Bir iç ses gibi bir konuşan birisi var. Devamlı yönlendiriyor bizi fakat istersek tam aksini de yaparak değişik sonlara, değişik olaylara varıyoruz. İç ses olarak tanımladığım konuşan kişi de efsane yapılmıştır bana göre. Çok komik diyaloglar geçiyor oyunda üstelik Türkçesi de mevcut. Ben oyunu 4.80'ne aldım indirimden geçen hafta. Oyun şu anda Steam'de 24 lira. İndirim bekleyip alabilirsiniz çok da hoşunuza gideceğine eminim. Bu sefer oyunu biz değil oyun bizi oynuyor olacak.

   The Stanley Parable, ile değişik bir oyun oynayacağınıza eminim. Bazen çok siniriniz bozulacak, bazen de çok güleceksiniz. Şimdiden iyi oyunlar dilerim :) 
 Steam Bağlantısı: http://store.steampowered.com/app/221910/?l=turkish

5 yorum:

  1. Kesinlikle deneyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim. Merak iyidir:))))

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim. Merak iyidir:))))

    YanıtlaSil
  4. Denemelisiniz kesinlikle Ufuk Yıldırım pişman olmayacaksınız.

    YanıtlaSil
  5. Merak gerçekten iyidir ki bu oyun ile de meraktan her kapının arkasını açacaksınız :)

    YanıtlaSil