7 Kasım 2015 Cumartesi

THE BALM NUDE DUDE FAR PALETİ + FAR BAZI


Herkese yeniden merhaba. The balm'ın efsanevi paletlerinden biri olan Nude Dude dan bahsetmek istiyorum biraz. Bu paletin renkleri gerçekten çok kullanışlı. Şu rengi kullanmam diyeceğiniz renk yok. Genel olarak ışıltılı renkler barındırıyor. Pigmentasyonu çok güçlü değil. Far bazı ile daha iyi sonuç alıyorsunuz. Tek başına uygulandığında rengini çok fazla göstermiyor ve çok kalıcı olamıyor malesef. Ben yine The Balm'ın Put A Lid On İt far bazını kullanıyorum. Far bazıyla beraber kalıcılığı da artıyor. Makyajınızı çıkarana kadar akma, bulaşma yapmıyor.



Gördüğünüz gibi Flawless ve Firm renklerinin dibini gördüm (: İkisine de bayıldım gerçekten. Flawless mat, Firm biraz ışıltılı. Ama öyle gelinin kız kardeşi modunda simli değil(!). Aydınlık ve canlı duruyor. Son 4 renk hariç hepsi günlük kullanıma uygun. 








Renkleri bu şekilde. Ama hepsinin altında far bazı var.

-----------
 Fiyatı çok uygun sayılmaz, ama indirimde yakalarsanız 35 liraya bulabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler, görüşmek üzere (:






2 yorum:

  1. Bilgileriniz için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim yorumun icin ben tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil