17 Kasım 2015 Salı

ALİEXPRESS ALIŞVERİŞİM

iphone case 0.89 dolar
Bu postu instagramdaki butiklere itaf ediyorum. Hani şu iphone kaplarını 35 liraya satan, hani şu saatlere 50 lira isteyen, hani güneş gözlüklerini 40 liradan aşağı satmayan sayfalara. Tabiki bu ticarettir ama bir ürünü 3-4 katı satmak da fazla bence. Karın da bir sınırı olmalı. Ben de böyle düşünürken aliexpress i keşfettim. Henüz tanışmadıysanız muhakkak tanışmalısınız. Ucuzluğunda ötesi bir site. İnstagramdaki sayfaların oradan alışveriş yaptığına iddiaya bile girebilirim. Ürünler yurt dışından geliyor o yüzden en az 20 gün bekliyoruz. Biz bir çok kez alışveriş yaptık bir sıkıntı çıkmadı. 

iphone case 0.89 dolar

Size iyi bir haberim daha var kargo bedeli ödemiyorsunuz. Kredi kartıyla alışveriş yaptığımız için ve yurt dışından geldiği için açıkçası başta ben de tereddüt etmiştim ama benim aldıklarımda herhangi bir sorun olmadı.


güneş gözlüğü 2 dolar


Bu bir reklam yazısı değil arkadaşlar kesinlikle. Ben sadece instagram butiklerinin bu fiyatlarına karşı bu postu yazdım. Umarım işinize yarar. Hoşçalın (:



2 yorum:

  1. Bu siteyi daha önce keşfetmiştim ama sizin dediğiniz gibi tereddüt ediyordum bu paylaşım gayet iyi oldu

    YanıtlaSil
  2. Hiç bir sıkıntı yok aklınızda soru işareti kalmasın. Yalnız şöyle bir uyarı verebilirim. İstediğiniz eşyalara vs. bakarken "en fazla puanlı" olarak seçip bakarsanız en güvenilir onlar oluyor Esmanur Yüksel.

    YanıtlaSil