26 Kasım 2015 Perşembe

DUDAK KALEMLERİM


Merhabalaaar. Dudak kalemini ruj niyetine kullanan bir kız olarak bu postu yazmak istedim. Dudak kalemleri hem daha kalıcı hem daha pratik hem de daha ucuz. Ve ben en güzel renkleri dudak kalemlerinde buluyorum. 

------------------------

Flormar dudak kalemleri çok kalıcı sürümü kolay ve renkleri çok güzel. Fiyatı 4.5 lira.

flormar 231 dudak kalemi

flormar 201 dudak kalemi

flormar 211 dudak kalemi

flormar 205 dudak kalemi


Gabrini dudak kalemleri sürümü çok zor, sert bir yapısı var. Ucuz diye almıştım. Fiyatı 2.5 lira (:

gabrini lp36 dudak kalemi

gabrini lp88 dudak kalemi
Emily dudak kaleminin sürümü inanılmaz kolay. Yumuşak bir yapısı var dudağı kurutmuyor. Fiyatı 3 lira.

emily 208 dudak kalemi

Bu post dudak kalemini ruj niyetine kullananlara gelsin o zaman. Umarım faydalı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere (:











































4 yorum:

  1. Ya merhaba öncelikle renklere bayıldım ve denk geldiğimi alıyorum kesinlikle harika.. Ve bişey sorucam 3 gündür aklımıza takıldı kolyeniz o kadar güzelki minik detaylara bayılırım acaba nerden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben Mecidiyeköyden küçük bir dükkandan almıştım. Kadıköydeki Uzak Işıklardan da bulabilirsiniz diye umuyorum (:

      Sil
  2. Merhaba gabrini dudak kalemini nereden aldiniz acaba?

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil