2 Kasım 2015 Pazartesi

NİVEA HASSAS TEMİZLEME KREMİ + ARINDIRICI PEELİNG



Herkese yeniden merhaba, bir kaç gün aradan sonra bakım postuyla devam edelim. Nivea temizleme ürünlerini anlatmak istedim bugün. Bakım ürünlerinde Nivea ürünlerini çok seviyorum. Kullandığım çoğu ürün yanıltmadı beni. 

-----------

Hassas temizleme kreminden bahsedeyim. Bendeki ürün kuru ya da normal cilde sahip olanlar için. Yüzünüzü ıslatıp bununla yıkıyorsunuz. Köpüren bir ürün değil, adından da belli olacağı üzere kremsi. Yüzünüzü yıkadığınızda gergin olmuyor. Bu özelliği benim için çok önemli. Yıkadıktan sonra yumuşacık bir his bırakıyor. Bir diğer altın özelliği de yüze canlılık vermesi. Bu ürün ya da başka bir ürün olsun mutlaka günlük bir temizleyiciniz olmalı.

-----------

Arındırıcı peelingden bahsedeyim. Peeling haftada 1 defa uygulanan bir ürün. Yüzünüzü temizledikten sonra uygulayabilirsiniz. Bu ürünün içinde yüze sürüldüğünde patlayan küçük küçük toplar var. İsminin hakkını veriyor kesinlikle.  Kirden arınmış hissi bırakması enfes. Ben 2. şişeyi yarıladım.

Uzun zamandır kullandığım iki ürünü anlattım bugün. Elimde daha çok ürün var. Çok sevdiğim ya da hiç sevmediğim. Hepsini anlatacağım. Merak ettiğiniz bir ürün varsa öncelik verip yazabilirim. Şimdilik hoşçakalın (:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder